Bstardchild a écrit :jeu. 01 janv., 1970 00:00And you captured the water splash
yep ! i've got the water splash twice !
i'll upload the second video on monday. lest impressive, except for the dash recording at the 7000 rpm reach limit, and then you can hear the engine revolutioned more than the dash indication !
was the engine rpm limit at 8500 ?
Ahh looking forward to that
Engine rpm limit is 8000 rpm but only for emergencies and it is a mechanical limit (like hitting a wall!!) - most of the time just 7000-7500 rpm is enough
The carb filter socks when fitted restrict the rpm - without them it's better but with all the pebbles around the circuit better to have filters fitted than ruin an engine
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'><span style='color:blue'>La passion c'est comme un essuie-glace. Même si ça n'arrête pas la pluie, ça permet d'avancer.</span></span>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'><span style='color:blue'>Bien sûr qu'il m'arrive de me parler à moi-même... il faut dire que j'ai quelques fois besoin de l'avis d'un expert.</span></span>
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'><span style='color:blue'>Je pense que si on dit aux gens que leur cerveau est une sorte d’application gratuite, ils vont commencer à l’utiliser.</span></span>
Ma môme au volant. Je vais les mettre, non pas que Sylvie soit une passionnante pilote mais ainsi, vous verrez vos autos dans les fims. Ca va être long, la vidéo faisait plus de 20mns. Je l'ai donc recoupée en 5x4 + ou -. part 1.
Dernière modification par comoav8 le mar. 09 mars, 2010 20:41, modifié 1 fois.