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Publié : mar. 14 déc., 2010 21:01
par GS 16

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Publié : mar. 14 déc., 2010 21:44
par lio
hoo les froggies et les flamques, bougez vous le cul car les britons vont etre plus nombreux que nous !!!
Publié : mar. 14 déc., 2010 21:46
par Eric M
Hello Ian & Co, all UK challengers are welcome
Publié : mar. 14 déc., 2010 22:19
par Bstardchild
lio a écrit :jeu. 01 janv., 1970 00:00 hoo les froggies et les flamques, bougez vous le cul car les britons vont etre plus nombreux que nous !!!
We are only 4 - if we are more than french and belgians it will mean the event is cancelled
Publié : mar. 14 déc., 2010 22:21
par Bstardchild
Eric M a écrit :jeu. 01 janv., 1970 00:00 Hello Ian & Co, all UK challengers are welcome
Will do all the paperwork and bank tranfer from all of us as one transfer like last year - too expensive for each to do their own
Publié : mar. 14 déc., 2010 22:24
par Eric M
No problem Ian
Publié : jeu. 16 déc., 2010 16:24
par themonzagse
is it possible to go on board as passenger in the monza 24V? the monza is my favorite car and with a 3.0 24v it should be a dream...
Publié : jeu. 16 déc., 2010 18:19
par bidougsi59
ya une place pour moi aussi
Publié : jeu. 16 déc., 2010 20:47
par Bstardchild
themonzagse a écrit :jeu. 01 janv., 1970 00:00 is it possible to go on board as passenger in the monza 24V? the monza is my favorite car and with a 3.0 24v it should be a dream...
I'm always happy to give passenger rides - just ask me (or the other driver Paul)
It's not that quick on a circuit like Croix - if it's dry I reckon hitting 100 mph on the straight is just about achievable in the wet it was 90mph and then fun on the brakes
It also needs a diet - as heavy passengers blunt the performance a bit
We have a nice airfield circuit near me that I can get close to 150mph on the straight as long as I am solo
The nice bit is the noise from these
Publié : jeu. 16 déc., 2010 20:50
par Bstardchild
bidougsi59 a écrit :jeu. 01 janv., 1970 00:00 ya une place pour moi aussi
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